گاوصندوق سنگین - قیمت و خرید گاوصندوق سنگین

311


انواع گاوصندوق گاوصندوق خرم



گاو صندوق سنگین به چه گاوصندوقی گفته می شود؟

گاوصندوق سنگین به گاوصندوقی گفته می شود که بیش از 180 کیلو گرم وزن دارد. امروزه استفاده از گاو صندوق سنگین در خانه ها و ادارات و فروشگاه ها و ... رواج زیادی دارد. وزن گاو صندوق یکی از پارامترهایی است که همیشه در مورد گاو صندوق، مورد بحث قرار می گیرد. نباید فراموش کنیم که وزن گاو صندوق، تاثیر بسیار زیادی بر بیشتر شدن امنیت آن دارد. پیش از بحث در مورد وزن گاو صندوق، عواملی را که بر روی آن تاثیرگذار هستند را بررسی می کنیم.

کاربرد گاوصندوق سنگین

گاوصندوق سنگین دارای ساختار دو لایه است. در ساخت این نوع گاو صندوق، به میزان زیادی بتن و یا مواد مناسب دیگر میان دو لایه فولاد تزریق می شود تا وزن گاو صندوق، افزایش یابد. هدف از طراحی و ساخت این گاو صندوق ها نیز نگهداری از زیور آلات و مدارک و اسناد و پول های کاغذی افراد و خانواده‌ها و ادارات و فروشگاه ها و ... است. کاربرد گاوصندوق سنگین ، بیشتر در جاهایی است که امنیت پایینی در آن مکان ها وجود دارد و احتمال به سرقت بردن کل گاو صندوق زیاد است.

رابطه وزن گاوصندوق و امنیت آن

بارها در این مقاله اشاره کردیم که گاوصندوق سنگین ، امنیت بیشتری دارد. با این وجود، وقتی صحبت از افزایش امنیت گاو صندوق با سنگین تر شدن آن می کنیم به این معنا نیست که وزن، تنها عامل افزایش امنیت یک گاو صندوق است. در واقع سنگین وزن شدن یک گاو صندوق، تنها جلوی حمل و نقل و جابجا کردن گاو صندوق را توسط سارقین می‌گیرد اما سارقان ممکن است از راه های متعددی به گاو صندوق شما نفوذ کنند. در واقع امنیت یک گاو صندوق، عوامل متعددی در کنار هم را شامل می شود. عواملی مانند ضخامت درب گاو صندوق، ضخامت بدنه گاو صندوق، نوع قفل و سیستم رمزنگاری استفاده شده در گاو صندوق، شیوه طراحی زبانه ها و لولا ها در گاو صندوق، قالب درب گاو صندوق، تعداد لایه های فولادی که در گاو صندوق به کار رفته اند و در نهایت وزن گاو صندوق. اولاً اگر گاو صندوق خریداری شده توسط شما، وزن زیادی داشته باشد اما از قفل با کیفیت و امنی در آن استفاده نشده باشد، سارقین به راحتی می‌توانند آن قفل را باز کرده و همه اسناد و مدارک و دارایی های شما را به سرقت ببرند. ثانیا اگر گاو صندوق شما از لحاظ مقاومت در برابر برش و سوراخ شدن در سطح خوبی قرار نداشته باشد، سارقان می توانند با دریل و وسایل مکانیکی دیگر، آن را سوراخ کرده و برش دهند و محتویات آن را به سرقت ببرند. از سوی دیگر اگر گاو صندوق شما با وجود وزن سنگینی که دارد در مقابل آتش سوزی مقاوم نباشد می تواند به صورت اتفاقی و یا به صورت عمدی توسط سارقین آتش بگیرد و مشکلات بسیار زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد.

قیمت گاوصندوق سنگین

عوامل زیادی هستند که بر روی قیمت گاوصندوق سنگین، تاثیر گذار می باشند. به همین دلیل نمی توانیم قیمت مشخصی را برای این نوع گاو صندوق مشخص کنیم. تنها چیزی که می توانیم با قطعیت عنوان کنیم این است که زیاد بودن وزن این نوع گاو صندوق، بر روی قیمت آن هم تاثیرگذار خواهد بود و یک گاو صندوق سنگین از یک گاو صندوق سبک یا متوسط با شرایط یکسان، گران تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت گاو صندوق سنگین عبارت هستند از: 1. تاثیر برند گاو صندوق سنگین بر قیمت آن طبیعتا کارخانه های معتبر و مطرح، قیمت های بیشتری را بر روی گاوصندوق سنگین تولید شده توسط خود تعیین می کنند. البته این نکته را هم ذکر کنیم که همیشه گران بودن یک برندی نشان دهنده با ارزش تر بودن آن نیست. بسیاری از انواع گاو صندوق سنگین خارجی موجود در ایران، با وجود قیمت بالا، چندان خاص نیستند. پایین آمدن شدید ارزش پول ملی ایران در چند دهه اخیر و خصوصاً در چند ماه گذشته، باعث شده است که انواع گاو صندوق های خارجی موجود در کشور ایران از جمله گاو صندوق های سنگین، قیمت بسیار زیادی پیدا کنند. در حالی که بسیاری از آنها از لحاظ امکانات و کیفیت، در حد گاو صندوق های ایرانی با قیمت بسیار پایین تر هستند. 2. تاثیر نوع قفل گاو صندوق سنگین بر قیمت آن نوع قفل به کار رفته در ساخت گاو صندوق سنگین هم تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت این نوع گاو صندوق دارد. در صورت استفاده از قفل های بیومتریکی در یک نوع گاو صندوق سنگین، قیمت آن گاو صندوق افزایش خواهد یافت. این قفل ها هم امنیت گاو صندوق را افزایش می دهند و هم راحتی زیادی را برای صاحب گاو صندوق به ارمغان خواهند آورد. استفاده از قفل های دیجیتالی هم نسبت به استفاده از قفل های مکانیکی، قیمت گاو صندوق را بالاتر خواهد برد. 3. تاثیر گارانتی بر قیمت گاو صندوق سنگین داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان هم قیمت گاو صندوق سنگین را افزایش خواهد داد. هیچ موقع نباید گاو صندوق سنگینی را بدون گارانتی خریداری کنید چرا که در صورت خراب شدن این نوع گاو صندوق، حمل و نقل آن تا تعمیرگاه و ... بسیار دردسر آفرین خواهد بود. 4. تاثیر آپشن های موجود در گاوصندوق سنگین بر قیمت آن اگر یک گاو صندوق سنگین دارای سیستم های امنیتی مثل آلارم هشدار یا لاک باشد هم در نهایت، قیمت گاو صندوق افزایش پیدا می کند. 5. تاثیر شکل ظاهری گاو صندوق بر قیمت آن ظاهر گاو صندوق سنگین نیز در قیمت آن موثر است. هر چقدر که یک گاو صندوق سنگین، شکیل تر باشد. مثلاً از مواد چرمی در روکش آن استفاده شده باشد. در نهایت قیمت این گاو صندوق بیشتر خواهد شد. 6. تاثیر نوع کاربری گاو صندوق سنگین بر قیمت آن نوع کاربری گاو صندوق هم قیمت آن را بالا و پایین خواهد کرد. انواع کاربری های گاو صندوق عبارت هستند از: گاو صندوق اداری، گاو صندوق خانگی، گاو صندوق آسانسوری و گاو صندوق هتلی. البته معمولاً گاو صندوق سنگین برای کاربری هتلی رایج نیست؛ چرا که در یک اتاق هتل، معمولاً مدارک و دارایی های اندکی توسط مسافران در گاو صندوق قرار گرفته می شود.

راه های ارتباطی

به منظور خرید گاوصندوق سنگین می‌توانید به سایت اینترنتی www.imenkhorramsafe.com مراجعه کنید. انواع گاو صندوق‌ها در قیمت‌ها و کاربردهای مختلف در این سایت موجود هستند. کارکنان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی سوالات شما هستند. راه‌های ارتباطی با شرکت خرم در ادامه آمده است : شماره تماس‌های مربوط به دفتر و نمایشگاه مرکزی : 88906724 - 88804149 آدرس شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم : تهران - خیابان سپهبد قرنی - بالاتر از تقاطع طالقانی - پلاک ۹۸ ایمیل شرکت خرم: info@imenkhorramsafe.com