گاوصندوق دیواری - خرید گاوصندوق دیواری

507


انواع گاوصندوق خرم



گاوصندوق دیواری چیست ؟

اگر بخواهیم تعریف دقیقی از گاو صندوق دیواری ارائه دهیم باید بگوییم که گاو صندوق دیواری، گاو صندوقی است که قابلیت متصل شدن به دیوار را دارد. این نوع سیف باکس ها درون دیوار قرار می‌گیرند و توسط بتن و یا مواد چسبنده دیگر به دیوار چسبیده و ثابت می شوند. گاو صندوق دیواری، استفاده بسیار زیادی در معماری ها و طرح ها و نقشه های ساختمان های جدید دارد. معمولاً گاو صندوق دیواری در قسمتی از ساختمان تعبیه می‌شود که خیلی در معرض دید قرار ندارد. گاو صندوق های دیواری با نام های زیر هم شناخته می ‌شوند: 1. گاو صندوق خانگی 2. گاو صندوق دیواری خانگی 3. گاو صندوق توکار 4. گاو صندوق دیواری توکار از این نوع سیف باکس ها در ادارات مختلف و همچنین در منازل مسکونی بزرگ و در مغازه ها و فروشگاه های بزرگ می توان استفاده کرد.

رشد استفاده از گاو صندوق دیواری در دنیا

امروزه انسان های مختلف به منظور نگهداری امن از دارایی ها و اسناد و مدارک خود به سمت استفاده از گاو صندوق های ایمن رفته اند. گاو صندوق ها به این انسان ها کمک می کنند تا از دزدیده شدن و گم شدن اسناد و مدارک و دارایی هایشان جلوگیری کنند. گاو صندوق های امروزی در طرح ها و نقش ها و شکل های مختلفی تولید می شوند و از فناوری های مدرن برای امن تر کردن آنها استفاده می شود. گاو صندوق های امروزی از فلز های بسیار محکم و مقاوم و نسوز ساخته شده اند. گاو صندوق های امروزی در انواع مختلفی تولید می شوند. از گاو صندوق کوچک و قابل حمل گرفته تا گاو صندوق های بزرگ و از گاو صندوق های ساده گرفته تا گاو صندوق های چرخ دار. یکی از انواع این گاو صندوق ها، گاو صندوق دیواری است که استفاده بسیار زیادی در خانه های جدید دارد. در کشورهای آمریکایی و اروپایی، گاو صندوق دیواری کاربرد بسیار زیادی دارد و به جزئی از بسیاری از خانه‌ های آنها تبدیل شده است. در کشور ما یعنی ایران هنوز گاو صندوق دیواری، عمومیت پیدا نکرده است اما در بسیاری از خانه های مدرن از آن استفاده می شود.

مزایای گاو صندوق دیواری

گاو صندوق دیواری دارای مزایای فراوانی هست که همین مزایا باعث شده ‌اند استفاده از آن روز به روز در حال گسترش باشد. مزایای گاو صندوق دیواری عبارت هستند از:
1. امنیت این نوع گاو صندوق ها بسیار بالا است. هر چقدر هم که وزن یک گاو صندوق معمولی زیاد باشد باز هم احتمال جابجایی آن توسط سارقین وجود دارد؛ ولی چون گاو صندوق دیواری درون دیوار نصب و تعبیه می شود، احتمال جابجایی و به سرقت بردن این نوع گاو صندوق، تقریباً صفر درصد است. دلیل دیگر امنیت بالای گاو صندوق دیواری هم همان امکان مخفی کردن آن است که می‌توان آن را در پشت قاب عکس یا آینه و یا تابلو، مخفی کرد. به بیان دیگر، مهم ترین ویژگی مثبتی که در گاو صندوق دیواری وجود دارد این است که کاملاً مخفی می ‌شود و از دید عموم خارج است. در واقع برعکس گاو صندوق عادی که همه افراد می توانند آن را ببینند، گاو صندوق دیواری درون دیوار تعبیه می شود و پیدا کردن آن نیاز به بررسی کامل خانه دارد. در واقع این نوع گاو صندوق، یک گاو صندوق مخفی است.
2. ویژگی مثبت دیگر گاو صندوق دیواری این است که قیمت آن نسبت به بسیاری از انواع دیگر گاو صندوق مناسب تر است. دلیل قیمت پایین تر این نوع گاو صندوق ها این است که در ساخت آنها از بتن استفاده نشده است. دلیل دیگر این قیمت پایین هم استفاده از ورق های فولادی کم تر و البته نازک ‌تر در ساخت این نوع گاو صندوق است.
3. گاو صندوق های دیواری قابلیت نصب بر روی کف زمین یا در کابینت آشپزخانه و یا درون دیوارهای مختلف یک ساختمان را دارند.
4. وزن پایین گاو صندوق دیواری هم با وجود این که از بعضی از جهات، می تواند یک عیب محسوب شود ولی به هر حال از یک نگاه، همین وزن کم، یک مزیت است.

گاو صندوق دیواری برای چه افرادی مناسب است؟

وجود گاو صندوق توکار در همه خانه ‌ها و مغازه‌ ها و ادارات می تواند آپشن و گزینه بسیار خوبی برای آن مکان ها باشد؛ ولی با این وجود، بعضی از افراد نیاز بیشتری به گاو صندوق توکار یا همان دیواری دارند. این دسته از افراد عبارت هستند از:
1. خرید گاو صندوق دیواری برای افرادی مناسب است که دارای اسناد و مدارک و زیور آلاتی هستند که حجم زیادی ندارند ولی از لحاظ ارزش و اهمیت در سطح بالایی قرار دارند.
2. گاو صندوق دیواری برای افرادی مناسب است که به صورت ثابت در یک آپارتمان و یا هر نوع واحد مسکونی و تجاری دیگری زندگی یا کار می کنند و احتمال جابجا شدن آنها به خانه یا مغازه دیگر خیلی کم است. بنابراین خرید گاو صندوق دیواری برای افرادی مانند مستاجرها که سال به سال، احتمال جا به جا شدن شدن آنها وجود دارد اصلا عاقلانه نیست. در واقع مستاجر ها به راحتی نمی توانند در خانه جدید خود فضای مناسبی را برای نصب گاو صندوق دیواری پیدا کنند چرا که گاو صندوق دیواری باید دقیقاً با سطح دیوار هم تراز باشد.

نحوه نصب گاو صندوق دیواری

ابتدا باید این نوع گاو صندوق درون دیوار کار گذاشته شود. طبیعی است که عرض دیوار باید به اندازه ای باشد که گاو صندوق به راحتی درون آن جا بگیرد. پس از نصب گاو صندوق درون دیوار، بایستی دور آن به صورت کامل بسته شود و پشت دیوار آن نیز بتن ریزی گردد. این بتن ریزی باعث می شود که پشت گاوصندوق به دیواره ساختمان به صورت محکم متصل شود.

قیمت گاو صندوق دیواری

در اینجا نمی توانیم قیمت دقیقی برای گاو صندوق دیواری عنوان کنیم؛ چرا که عوامل متعددی بر روی آن تاثیرگذار هستند. تنها چیزی که با قطعیت می توانیم در مورد این نوع گاو صندوق عنوان کنیم این است که نسبت به گاو صندوق های بزرگ و سنگین، قیمت گاو صندوق دیواری، پایین تر است.

قیمت گاو صندوق دیواری به چه عواملی بستگی دارد؟

چندین عامل وجود دارند که بر روی قیمت گاو صندوق دیواری موثر هستند. عوامل موثر بر روی قیمت گاو صندوق توکار یا همان دیواری عبارت هستند از:
1. جنس بدنه گاو صندوق توکار. طبیعتا هر چقدر که از جنس مقاوم تر و مستحکم تری در ساخت گاو صندوق استفاده شود، قیمت نهایی گاو صندوق هم به همان نسبت افزایش پیدا خواهد کرد.
2. نوع قفل استفاده شده در ساخت گاو صندوق توکار. در گاو صندوق های امروزی، قسمت اعظمی از قیمت گاو صندوق به قیمت قفل به کار رفته در آن مربوط می شود. در گاو صندوق دیواری هم قضیه به همین شکل است و هر چقدر از قفل ایمن تر و مستحکم تری در ساخت آن استفاده شده باشد، قیمت گاو صندوق هم به همان نسبت افزایش پیدا خواهد کرد.
3. سال تولید گاو صندوق دیواری. طبیعتا هر چقدر که مدت زمان زیادی از تولید گاو صندوق گذشته باشد قیمت آن پایین تر خواهد آمد.
4. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان. گاو صندوق های دیواری که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان هستند دارای قیمت بالاتری نسبت به گاو صندوق هایی هستند که این آپشن را ندارند.
5. جنس لوله های استفاده شده در ساخت گاو صندوق دیواری.
6. تعداد طبقات گاو صندوق دیواری. آن دسته از گاو صندوق های دیواری که دارای تعداد طبقات بیشتری هستند امکان قرار دادن منظم اسناد و مدارک و پول و زیور آلات را به صاحب گاو صندوق می دهند. در نتیجه قیمت این نوع گاو صندوق نسبت به گاو صندوق هایی که دارای تعداد طبقات کم تری هستند و یا تنها دارای یک طبقه هستند بیشتر است.

خرید گاو صندوق دیواری

در فروشگاه اینترنتی خرم سیف، انواع گاو صندوق ها از جمله انواع گاو صندوق دیواری در قیمت ها و طرح ها و نقش های مختلف وجود دارد و شما می توانید با کم ترین قیمت ممکن، گاو صندوق دیواری مورد نظر خود را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید. آدرس اینترنتی این فروشگاه، imenkhorramsafe.ir است. همچنین در صورتی که قصد خرید گاو صندوق دیواری را دارید باید به یک سری از نکات دقت کنید. نکات مهم در خرید این نوع گاو صندوق عبارت هستند از: 1. اولین نکته ای که در خرید این نوع گاو صندوق باید مد نظر داشته باشید این است که دارای تاییدیه ضد سرقت بودن و نسوز بودن باشد. 2. از سوی دیگر باید دقت کنید که گاو صندوق دیواری خریداری شده توسط شما از ابعاد و اندازه ای برخوردار باشد که شما بتوانید موارد مورد نظر خود را درون آن قرار دهید. 3. همچنین در خرید گاو صندوق دیواری باید به این نکته توجه کنید که فضای اطراف جایی که گاو صندوق در آن قرار می گیرد باید خالی باشد. 4. حتماً نوعی از گاو صندوق دیواری را خریداری کنید که دارای قفل امن و باکیفیتی باشد. در خرید گاو صندوق، توجه به قفل بسیار ضروری است؛ چرا که قفل ها اولین سطح امنیتی در مقابل نفوذ به گاو صندوق هستند. به دلیل قرارگیری گاو صندوق های دیواری به صورت همسطح با دیوار، استفاده از قفل های مکانیکی در آن ها تقریباً غیر ممکن است. بنابراین شما باید گاو صندوقی را خریداری کنید که از قفل های دیجیتال و یا اثر انگشتی بهره می برند. البته قفل های اثر انگشتی دارای قیمت زیادی هستند و قیمت نهایی گاو صندوق دیواری را بالا می برند ولی به همان میزان هم امن و به درد بخور هستند.

راه های ارتباطی

به منظور خرید گاوصندوق دیواری می‌توانید به سایت اینترنتی www.imenkhorramsafe.com مراجعه کنید. انواع گاو صندوق‌ها در قیمت‌ها و کاربردهای مختلف در این سایت موجود هستند. کارکنان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی سوالات شما هستند. راه‌های ارتباطی با شرکت خرم در ادامه آمده است :
 شماره تماس‌های مربوط به دفتر و نمایشگاه مرکزی : 88906724 - 88804149
 آدرس شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم : تهران - خیابان سپهبد قرنی - بالاتر از تقاطع طالقانی - پلاک ۹۸
 ایمیل شرکت خرم: info@imenkhorramsafe.com